اکران سه فیلم با موضوع کمدی به سینماها رونق بخشیده است و سالنها با اقبال بهتری مواجه شد، اما پخش‌کننده فیلم «ساعت 5 عصر» فروش فیلم را اعلام نکرد.
کد خبر: ۴۶۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 28 July 2017
به گزارش تابناک :  با توجه به شرایط اکران و نمایش چهار فیلم کمدی به صورت همزمان، اقبال مخاطب به سالن های سینما بیش از گذشته شده است. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری  درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «زیر سقف دودی» در تهران به فروش 1 میلیارد و 600 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 800 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان رسید. 

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» به فروش در تهران به فروش 230 میلیون و در شهرستان به فروش 90 میلیون رسید که در کل فروش فیلم به 320 میلیون تومان رسید. 

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «اکسیدان» گفت: فیلم در تهران و شهرستان حدود 100 سالن در اختیار دارد و تاکنون به فروش 5 میلیارد و 600 میلیون تومان رسید. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های پخش شده توسط این دفتر گفت: فروش فیلم «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به رقم 19 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید که همچنان مورد توجه مخاطب است. فیلم «رگ خواب» به فروش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان و «برادرم خسرو» به فروش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید. 

وی درباره فروش فیلم «ساعت 5 عصر» گفت: فیلم از روز جمعه هفته گذشته اکران شد و تصمیم گرفتیم روزشنبه فروش فیلم را اعلام کنیم. 

عبدالله علیخانی مدیر عامل دفتر پخش پویا فیلم هم رقم فروش فیلم «پاتو کفش من نکن» را اعلام نکرد. 

براساس سیستم مکانیزه فروش فیلم «پاتو کفش من نکن» 22 میلیون و 676 هزارتومان، «مسلخ» به فروش 26 میلیون و 876 هزار تومان، «مالیخولیا» 19میلیون و 130 هزار تومان، «کبریت سوخته» 13 میلیون 114 هزار تومان است. 





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار