حجت الاسلام جعفری دادستان محترم مرکز استان مازندران
روز گذشته همچون روزهای جمعه پیشین نماز عبادی و سیاسی در مصلی نماز جمعه فریدونکنار برگزار شد . البته این نماز جمعه یک مهمان بزرگ و ویژه داشت و حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز استان مازندران در این نماز عبادی و سیاسی حضور داشت و مورد استقبال مسئولان و مردم شریف این شهر قرار گرفت .
کد خبر: ۴۶۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ 29 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، در نماز جمعه فریدونکنار حجت الاسلام جعفری دادستان مرکز استان مازندران در نماز جمعه شهرستان فریدونکنار حضور یافت و به مشکلات مسئولان گوش داد و نکات لازم را به مسئولان این شهر یادآور شد .
 
 حضور دادستان مازندران در نماز جمعه فریدونکنار
 
بر اساس این گزارش، پس از برگزاری نماز جمعه ، با مراجعه بعضی از مسئولین تیم فوتبال فرابرتر شهرستان فریدونکنار نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار طی تماس تلفنی با مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان مازندران مشکل زمین تمرین این تیم مرتفع گردید.
 
ضمنا ولی الله نانواکناری، نماینده مردم فریدونکنار و شهرستان بابلسر برای رسیدگی به مشکلات مردم با حضور مسئولین و روسای ادارات شهرستان بابلسر با حضور نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار این شهرستان در نشستی دوستانه به تبادل نظر پرداخت .
 
 
در ضمن نانواکناری رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم به صورت مجتمع و با حضور همه مسئولین از رفتارهای انقلابی و به جا خواند و اظهار امیدواری کرد مردم فهیم نیز با طرح مشکلات کلان و پیشنهادهای مناسب مسئولین را به سمت و سوی حل مشکلات کلان منطقه سوق دهند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار