مسول راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان کرد: این اداره کل در عرض یکماه گذشته بیش از 46 کیلومتر از راههای روستایی استان را با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد ریال روکش و آسفالته کرد که از این لحاظ در سطح کشور استان پیشرو و نمونه است.
کد خبر: ۴۶۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 29 July 2017
به گزارش تابناک : استان مازندران مهندس سهراب طور ضمن بيان اين مطلب افزود: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي و به طبع تنوع فرآورده هاي كشاورزي ، مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان مي باشد.
وي يادآور شد: با توجه به اينكه بيش از 7800 كيلومتر از راههاي تحت پوشش اين اداره كل در مازندران را محورهاي روستايي در بر مي گيرد لذا مي طلبد تا نگاه ويژه و خاصي به اين محورها شود.
مسؤل راه هاي روستايي راه و شهرسازي مازندران خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسولین امر و مشارکت خوب و گسترده روستاییان اين اداره كل توانست در طی یکماه گذشته بیش از 46 کیلومتر از محورهای روستایی این استان را با اعتباری معادل 93 میلیارد ریال روکش و یا آسفالت نماید که با توجه به محدودیت های اعتباری و مالی این اقدام چشمگیر می باشد. 
مهندس طور آسفالت راه روستایی صورت ( بندپی بابل ) ، احمدکلا ( بندپی شرقی بابل ) ، یورمحله ولوکلا ( بابل )،
لاشک ( نوشهر) ، بوران ( آمل ) ، سراسبی لات ( تنکابن ) ، گرسماسر ( رامسر ) ، صفرآباد و ماچک پشت(ساری ) ، انهه ( آمل ) را از جمله پروژه های شاخص در این حوزه برشمرد که در یکماه گذشته عملیات آسفالت آنها انجام شده است .

 



منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار