رئیس کل دادگستری استان مازندران از ضعف دستگاه های اجرایی استان در ساماندهی مجتمع های شن و ماسه انتقاد کرد.
کد خبر: ۴۶۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 29 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با تاکید بر این مطلب که دستگاه های اجرایی در خصوص ساماندهی و تجمیع مجتمع های شن و ماسه در مازندران ضعیف عمل کرده اند، تاکید کرد: از دادستان مرکز استان می خواهیم به این موضوع ورود کرده و ضمن انجام پیگیری های لازم، افراد ضعیف و متخلف را معرفی نماید.

وی همچنین با اشاره به بحث برداشت خاک برای کارخانه آجرپزی شهرستان نکا، افزود: حداقل هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی استان در زمینه تغییر کاربری اراضی وجود ندارد که رفع این ضعف باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام تقوی فرد در ادامه با خیرمقدم و معرفی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان، لزوم شفاف سازی املاک، موقوفات و انفال در مازندران را مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام اقدامات لازم در این خصوص در کاهش اختلافات بسیار موثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: انشاء الله خداوند متعال توفیق دهد از شیعیان واقعی باشیم و طوری عمل کنیم که رضایت خداوند و اهل بیت (ع) حاصل شود.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین با بیان و تفسیر آیاتی از قرآن کریم، از دین به عنوان محبت به خداوند و اهل بیت (ع) یاد کرد و با بیان اینکه «نگرش انسان در دوستی و علاقه باید مورد تحول قرار گیرد»، افزود: اقدامات انسان باید برای رضایت خداوند متعال انجام شود.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار