به منظور بررسی اجرای طرحهای فاضلاب در شهررهای نور و فریدو نکنار:
مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه سهم مردم این استان از طرحهای فاضلاب تنها 11 درصد می باشد، اظهار داشت: با اجرای طرحهای فاضلاب در 5 شهر اولویت دار و برخی از شهرهای دیگر انتظار می رود میزان بهره مندی مردم این استان از این طرحها به بیش از 25 درصد برسد.
کد خبر: ۴۶۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 30 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، نمایندگان مردم نور و رویان و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل آبفاشهری مازندران دیدار کردند
دیدار نمایندگان مردم نور فریدونکنار با مدیرعامل آبفاشهری مازندران
 
بر اساس این گزارش، به منظور بررسی اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای نور و رویان و فریدونکنار، نمایندگان مردم این شهرها در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان شهری ، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی و  مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با مدیرعامل و معاونان آبفاشهری استان دیدار کردند.
نمایندگان مردم نور و رویان و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل آبفاشهری مازندران دیدار کردند
 
ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در این دیدار، اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای ساحلی مازندران را از ضروریات استان دانست و تصریح کرد: اجرای این طرحها  مانع نفوذ فاضلاب به آبهای زیرزمینی و دریا می شود.
 
اسماعیلی نماینده مردم شهرهای نور و فریدونکنار نیز با بیان اینکه شهرهای ساحلی بیشترین حجم مسافر را داراست، گفت: به دلیل پایین بودن سطح آب در این شهرها، اجرای طرحهای فاضلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
مدیرعامل آبفاشهری مازندران هم در سخنانی با بیان اینکه سهم مردم این استان از طرحهای فاضلاب تنها 11 درصد می باشد،  اظهار داشت: با اجرای طرحهای فاضلاب در 5 شهر اولویت دار و برخی از شهرهای دیگر  انتظار می رود میزان بهره مندی مردم این استان از این طرحها به بیش از 25 درصد برسد.
 
مهندس ذاکری ادامه داد: پیش بینی می شود در برنامه ششم توسعه  این میزان به 46 درصد افزایش یابد.
 
وی در پایان، با اشاره به پیگیریهای لازم در راستای اخذ 281 میلیون  یورو تسهیلات از بانک توسعه اسلامی  تصریح کرد: با دریافت این تسهیلات اجرای طرحهای فاضلاب سرعت می یابد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار