مدیرعامل آبفاشهری مازندران در جمع کارشناسان ممیزی آب وفاضلاب کشور:
چهار کارشناس خبره در حوزه کنترل کیفی از شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور به منظور ارزیابی آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفاشهری مازندران و تایید برای دریافت استاندارد بین المللی ایزو 17025 به مدت دو روز بخشهای مدیریت فنی را مورد ارزیابی قرار دادند.
کد خبر: ۴۷۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 06 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل آبفاشهری مازندران در جمع کارشناسان ممیزی آب و فاضلاب کشور که به منظور ممیزی آزمایشگاه مرکزی برای دریافت گواهی ایزو 17025 انجام شد ، گفت: تلاش می کنیم خدماتی که شایسته مردم استان و گردشگران است،  ارایه دهیم.
 
 مهندس ذاکری با بیان اینکه این آزمایشگاه برای ارایه خدمات مطلوب از سال گذشته ارتقا یافت، افزود: با توجه به فعالیتهای همکاران در آزمایشگاه مرکزی، آماده دریافت گواهی نامه بین المللی ایزو 17025 هستیم.
 
وی، با بیان اینکه کیفیت آب، خط قرمز تمامی شرکتهای آب و فاضلاب است، تصریح کرد: با توجه به اینکه  مسافران و گردشگران بسیاری سالانه وارد این استان می شوند بنابراین باید تلاش کنیم خدماتی پایدار و شایسته مردم ارایه دهیم.
 
گفتنی است 4 کارشناس خبره در حوزه کنترل کیفی از شرکت مهندسی آب  وفاضلاب کشور به منظور ارزیابی آزمایشگاه مرکزی شرکت آبفاشهری مازندران و تایید برای دریافت استاندارد بین المللی ایزو 17025 به مدت دو روز بخشهای مدیریت فنی شامل آزمایشگاه شیمی، فیزیکی و میکروبی آب  و مدیریت کیفی آزمایشگاه را مورد ارزیابی قرار دادند.
 
 گواهی نامه بین المللی ایزو 17025 در راستای  ارایه خدمات برتر آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد که نتایج آزمایشگاهی آن دارای اعتباری بین المللی است.
 
 شایان ذکر است مرحله نهایی ارتقای خدمات کیفی آزمایشگاه مرجع در سال گذشته انجام شد و آزمایشگاه با توجه به فعالیتهای خود آمادگی دریافت گواهی بین المللی ایزو ۱۷۰۲۵ را داراست . ضمنا آزمایشگاه مرجع فعالیت آزمایشگاهی سایر شهرها را در بخش آب و فاضلاب کنترل و ارزیابی می نماید.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار