تبعیض یا دستور ؟
از آنجایی که امورات اداری رابطه مستقیم با بانکها دارد ، امیدواریم مسئولان امر با درایت بیشتری به این مورد بپردازند. پرسش این است آیا بانک ها از دستورالمل ابلاغی استانداری جدا هستند یا اینکه خیر آنها تافته جدا بافته اند و براساس صلاحدید خود از نیم ساعتی که باید برای پاسخگویی به ارباب رجوع یا مشتریان اختصاص یابد...
کد خبر: ۴۷۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 06 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، گرمای بی سابقه و شدید در مازندران در روزهای گذشته موجب شد استانداری مازندران  برای صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از قطع برق ساعات کاری ادارات دولتی در این استان را تغییر بدهد .
 
بر اساس این گزارش، طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری مازندران کار دستگاه های اجرایی، بانکها و موسسات استان مازندران به دلیل گرمای هوا از شنبه تا پنجشنبه یک ساعت زودتر نسبت به سایر روزهای سال شروع و پایان می یابد.
 
یعنی ساعت کار ادارات دولتی در این استان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پایان می یابد.
 
ولی متاسفانه بانکها خود را از این امر استثنا دانسته! و با چاپ و نصب برگه ای در ورودی بانک آنهم با این مضمون که براساس دستورالعمل استانداری ساعت شروع کار ۷ و پایان کاری ۱ یا همان ۱۳ است به مردم می گویند که عمل آنها کاملا" قانونی بوده و براساس دستور مقام ارشد استان انجام می گیرد و همه موظف به اجرا و احترام به آن هستند و این در حالیست که دستورالعمل و برگه نصب شده چیز دیگری را ثابت می کند.
 
حال سوال اینجاست که آیا بانک ها از دستورالمل ابلاغی استانداری جدا هستند یا اینکه خیر آنها تافته جدا بافته اند و براساس صلاحدید خود از نیم ساعتی که باید برای پاسخگویی به ارباب رجوع یا مشتریان اختصاص یابد می زنند و به حسابرسی و گردش مالی یکروزه خود اختصاص می دهند.
 
امیدواریم مسئولین عزیز و پرتلاش استان در اطلاع رسانی ها شفاف تر عمل کنند تا کدورتی میان مردم و دستگاههای خدمات رسان بوجود نیاید و نسبت به پاسخگویی به این سوال بوجود آمده در اذهان آگاه جامعه اقدام کنند.
 
به هر روی از آنجایی که امورات اداری رابطه مستقیم با بانکها دارد ، امیدواریم مسئولان امر با درایت بیشتری به این مورد بپردازند .
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار