کارشناس وبازرس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل
محل کار یکی دیگر از دندانسازان غیرمجاز در خیابان کشاورز بابل که دارای یونیت و تجهیزات دندانپزشکی بودند تعطیل گردید و به مسئول آن تذکر داده شد در صورت تکرار به مقامات قضایی معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 07 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، دکترسید رحیم علی نتاج کارشناس وبازرس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از تعطیلی محل کار یکی دیگر از دندانسازان غیرمجاز بابل خبر داد.
 
تعطیلی محل کار یکی دیگر از دندانسازان غیرمجاز در بابل
 
 بر اساس این گزارش ، محل کار یکی دیگر از دندانسازان غیرمجاز در خیابان کشاورز بابل که دارای یونیت و تجهیزات دندانپزشکی بودند تعطیل گردید و به فرد تذکر داده شد در صورت تکرار به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.  
 
دکتر علی نتاج گفت: به تمامی دندانسازان ( غیر مجاز و مجاز )که دارای یونیت وتجهیزات دندانپزشکی می باشند و کار دندانپزشکی انجام می دهند هشدار جدی داده می‌شود جهت جمع آوری تجهیزات دندانپزشکی اقدام نمایند.  
 درصورت مشاهده محل کار پلمپ و اموال مصادره خواهد شد.
 
وی در ضمن اشاره کرد: در شهری که دانشکده دندانپزشکی و کلینیک تخصصی و درمانگاههای شبانه روزی دندانپزشکی و 200 مطب دندانپزشکی عمومی وتخصصی فعالیت دارند جای تاسف دارد که افراد ی بدون مجوز وعلم به آن سلامت جامعه را بخاطر منافع غیر اصولی به خطر بیاندازند.
 
 گفتنی ست در فروردین ماه سال جاری،  یکی از دندانسازان بدون مجوز در منطقه موزیرج بابل که دخالت در امور دندانپزشکی داشت توسط قاضی دادگاه انقلاب دستگیر و روانه زندان شد و تمام تجهیزات توقیف و محل کار وی به دستور قاضی تعطیل شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار