رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش ۱۷۰۰ تختخواب برای بیمارستان های استان تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 10 August 2017
به گزارش تابناک : جان بابایی در مراسم افتتاح همزمان ۱۰۰ پروژه بهداشتی استان مازندران اظهار کرد: با تمام صحبتهایی که در حوزه طرح تحول سلامت کار شد تا پایان امسال ۱۷۰۰ تخت به تختهای بیمارستانهای استان افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه در استان مازندران نیمی از جمعیت در روستاها ساکن هستند، افزود: ۳۹۵ مرکز بهداشت درمانی در شهر و روستا در این دوره هدف گذاری شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۵۰ خانه بهداشت در روستاهای استان استیجاری بود، افزود:  ۱۰۰ مرکز بهداشتی درمانی در سطح بالاتر نیز در روستاهای این استان استیجاری بود.

جان بابایی با ابراز خرسندی از اینکه با توزیع عادلانه خدمات حتی در دورترین نقطه روستایی نیز خانه بهداشت هایی ساخته شد، خاطر نشان کرد: امروز تعداد دیابتی های شناخته شده بیش از سه برابر شد.

وی از غربالگری و شناخت بسیاری از بیماری ها در این دولت خبر داد و بیان کرد:  با غربالگری مناسب بیماری هایی مانند فشار خون که در گذشته شناخته شده نبود به ۳.۵ تا ۴ برابر رسید و این بیماران امروز در حال خدمات گیری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بیش از۴۰۰ هزار مورد فلوراید تراپی برای اطفال داشتیم که جزو تعهدات دولت بود را در استان داشتیم، گفت: طرح تحول سلامت خیر و برکت زیادی برای استان داشت و آرامشی که در بیمارستانها به دلیل کاهش هزینه و دسترسی آسان وجود دارد ماحصل این دولت بود.





منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار