وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی گفت : سرانه اعتبارات بهداشتی مازندران با توجه به جمعیت شناور این استان پیش بینی نشده است و مناسب نیست .
کد خبر: ۴۷۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 10 August 2017
به گزارش تابناک : سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در آئین متمرکز افتتاح 100 پروژه بهداشتی استان مازندران در نوشهر افزود : سرانه اعتبارات در استان هایی نظیر مازندران ، گیلان و خراسان بر اساس جمعیت ثابت آنهاست در حالی که این استان ها سالانه میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر هستند.
وی اظهار امیدواری کرد که سازمان برنامه و بودجه راهکارهای مناسبی فراهم کند تا با تخصیص اعتبارات ویژه در این استان ها مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی در این مناطق برطرف شود.
وزیر بهداشت گفت : به دلیل کمبود سرانه بهداشتی در این استان ها با وجود تلاش های زیادی که از سوی دولت انجام شده ، ولی هنوز شاهد مشکلاتی هستیم.
وی با اشاره به موفقیت های دولت در بخش بهداشت و درمان افزود : دولت یازدهم با کمک مجلس توانسته تا اندازه ای عقب ماندگی ها را جبران کند ولی رفع برخی از مشکلات زمانبر است که امیدواریم در دولت جدید بتوانیم با رعایت وحدت و اتحاد و پیگیری آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم.
هاشمی همچنین با اشاره به برخی از کمبودها درمانی در استان مازندران گفت : امیدواریم در دولت آینده بتوانیم برخی از مشکلات نظیر کمبود متخصص را در این استان منتاسب با جمعیت شناور برطرف سازیم.
وی همچنین با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار ، خطاب به خبرنگاران گفت : در جهت وحدت و انسجام ملی و ضمن بیان خواسته های مردم ، تلاش و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را در زمینه های مختلف بیان کنید.
در این آئین که در سالن اداره کل بنادر و دریانوری استان مازندران در نوشهر برگزار شد، استاندار ، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ، فرمانداران ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.
وزیر بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی در سفر یک روزه به استان مازندران از بیمارستان های رامسر ، نوشهر و ... بازدید کرد.
وی قرار است در یادوراه شهدای روستای لاشک بخش کجور شهرستان نوشهر سخنرانی کند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار