رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: محل دپوی زباله عمارت محور هراز آمل به مثابه بمب ساعتی در حال انفجار است که باید خنثی شود.
کد خبر: ۴۷۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 10 August 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، بهمن صادق نژاد امروز  در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه محیط زیست در یک قوانین متفاوت در امر آب، خاک و هوا ورود می یابد، اظهار داشت: این سازمان بر مبنی اصل قانون 688 حفظ هرگونه چالش در زمینه زیست محیطی است.
 
وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود و هرگونه فعالیت اقتصادی و غیراقتصادی مغایرت با تخریب محیط زیست برخورد جدی می‌کند.
 
صادق نژاد با اشاره به برپایی بازار روز در زیر پل پنجم آمل را به نوعی غیربهداشتی عنوان کرد و گفت : شبکه بهداشت باید در این مورد ورود جدی یابد و ساماندهی بازارهای محلی صورت گیرد.
 
رئیس اداره محیط زیست آمل ، محل دپوی زباله در عمارت محور هراز را یک بمب ساعتی بیان و مطرح کرد: مسئولان استانی و کشوری بدانند که این بمب ساعتی هر آن در حال انفجار است بنابراین باید برای آن فکر اساسی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با رایزنی هایی برای زمین جدید اجازه هرگونه دپوی زباله داده نمی شود و باید بسمت سیستم‌های جدید برویم.
 
صادق نژاد گفت: پس از راه اندازی کارخانه زباله‌سوز و ورود شرکت خارجی برای محل عمارت فکر اساسی صورت می‌گیرد و آن زباله‌ها تخلیه می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار