شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با برتری یک بر صفر مقابل تراکتورسازی به نخستین پیروزی خود در لیگ هفدهم دست یابند.
کد خبر: ۴۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳ 11 August 2017
 ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری یک گله  آبی پوشان پایان یافت.
 
تک گل استقلال را سرور جپارف در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند.
 
نیمه نخست
 
نخستین موقعیت این دیدار در دقیقه ۷ توسط شهباززاده صورت گرفت. حرکت مهاجم استقلالی‌ها و شوت این بازیکن با برخورد به مهدی‌زاده راهی به دروازه پیدا نکرد.
 
در  دقیقه ۱۵ حرکت زیبای بیت‌سعید از سمت راست با سانتر بیرون پای این بازیکن به داریوش شجاعیان رسید که ضربه چکشی این بازیکن در موقیعت خطرناک بار دیگر به مهدی‌زاده برخورد کرده و راهی کرنر شد.
 
دقیقه ۱۶ بازی بود که سجاد شهباززاده با حرکت زیبای انفرادی و درحالی که در میان ۵ مدافع تراکتورسازی اسیر شده بود توانست آنها را از مقابل بردارد اما ضربه بی‌دقت این بازیکن به بیرون رفت.
 
در دقیقه ۳۲ نخستین حمله جدی تراکتورسازان اتفاق افتاد. سانتر آرام و نرم محمد نوری در روی نقطه پنالتی به حاتمی رسید و ضربه این بازیکن در اختیار رحمتی قرار گرفت.
 
 
در دقیقه ۳۶ حرکت زیبای ایرانپوریان با سانتر زیبای این بازیکن همراه شد که ضربه سر خطرناک شریفی با اختلاف کم از  بالای دروازه به بیرون رفت.
 
 در دقیقه ۴۳ جپارف با شوت محکم و زیبای خود از پشت محوطه جریمه نخستین گل فصل استقلال را به نام خود رقم زد تا آبی‌ها با یک گل پیش بیفتند.
 
نیمه دوم
 
در ثانیه ۳۰ نیمه دوم سانتر زیبای محمد ایران‌پوریان به داخل محوطه استقلال ارسال شد و در حالی که ابراهیمی می‌توانست با ضربه‌ای سری شیرجه‌ای دروازه رحمتی را باز کند چند میلیمتر کم آورد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
دومین حمله تراکتوری‌ها در نیمه دوم در دقیقه ۵۴ رقم خورد. بازیکنان تراکتورسازی پس از رد و بدل کردن چند پاس، توپ را پشت محوطه جریمه به حاتمی رساندند اما شوت آرام و زمینی این بازیکن به راحتی در اختیار رحمتی قرار گرفت.
 
توپ‌گیری مهدی کیانی در دقیقه ۵۹ و عبور از چند بازیکن، هافبک تراکتورسازی را در موقعیت خوبی قرار داد و شوت محکم این بازیکن با عکس‌العمل زیبای رحمتی همراه شد.
 
در دقیقه ۶۸ مهدی قائدی جای حسن بیت‌سعید را در زمین گرفت.
 
در دقیقه ۷۲ همکاری زیبای بازیکنان تراکتورسازی با پاس حاتمی به شریفی رسید پاس در عرض این بازیکن برای ابراهیمی ارسال شد که ضربه روپای این بازیکن با بدشانسی سرخپوشان به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا هم‌چنان این تیم ۱ بر صفر از تیم تبریزی پیش باشد.
 
در دقیقه ۷۸ جابر انصاری جای نورافکن را در ترکیب اصلی گرفت.
 
در دقیقه ۷۹ پاس زیبای هافبک تراکتورسازی به فاخر تهامی رسید که این بازیکن با بی‌دقتی موقعیت تک به تک با رحمتی را از دست داد.
 
در دقیقه ۸۵ مجتبی جباری به جای جپارف وارد زمین شد.
 
استقلال با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت. تراکتورسازی نیز بدون امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.
 
ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید نورافکن(انصاری)، روزبه چشمی، سرورچپاروف(جباری)، داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید(قائدی)، سجاد شهباززاده
ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، شهرام گودرزی ، محمد ایرانپوریان،‌مهدی کیانی، علی طاهران، مهدی شریفی، محمد نوری، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار