وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ازدانشگاه علوم پزشکی مازندران بعنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور نام برد.
کد خبر: ۴۷۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 12 August 2017
به گزارش تابناک : سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح همزمان 100 واحد بهداشتی به اقدامات دولت در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید با همه محدودیت ها با کمک مجلس شورای اسلامی در حوزه سلامت توانست عقب ماندگی ها را جبران کند.
وی با بیان اینکه زحمات زیادی در طول چهارسال اخیر انجام شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران یکی از دانشگاه های برتر کشور است که توانسته اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام دهد.
سید حسن هاشمی به ظرفیت گردشگری استان نیز اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از 20 میلیون نفر از گردشگران به مازندران سفر می کنند که با توجه به شناور بودن جمعیت دراین استان باید ویژه به آن توجه شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از مشکلات در کشور را توزیع سرانه سلامت عنوان کرد و گفت: سرانه سلامت در کشور براساس جمعیت توزیع می شود که جمعیت شناور در آن پیش بینی نشده است که در برخی استان ها به دلیل گردشگر پذیر بودن آن ها با مشکلاتی در ارائه خدمات مواجه می شوند.
وی اضافه کرد: اگر سرانه سلامت متناسب با جمعیت پیش بینی شود بسیاری از مشکلات استان ها بر طرف می شود.
سید حسن هاشمی بالاترین خدمت درنظام جمهوری اسلامی ایران را ایجاد ارامش و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: این احساس آرامش جز با خدمت صادقانه به مردم امکان پذیر نیست.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد ناامید کردن مردم هستند،گفت: مسوولان باید از حاشیه سازی ها جلوگیری کنند و با اتحاد و همدلی در جهت حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.





منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار