معاون شرکت ساخت و توسعه آزادراه های کشور گفت: مطالعات آزادراه سراسری گیلان و مازندران در دست اقدام است و با جذب سرمایه گذار عملیاتی می شود.
کد خبر: ۴۷۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 12 August 2017
به گزارش تابناک : سید حسین میرشفیع با بیان اینکه مطالعات آزادراه سراسری مازندران و گیلان در دست انجام است اظهار داشت: با جذب سرمایه گذاران قطعه به قطعه این پروژه اجرایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید برای توسعه حمل و نقل در مازندران فکری اساسی شود گفت: برای قطعاتی از آزادراه سراسری مازندران سرمایه گذار پیدا شده است و متناسب با آن سرمایه گذار می شود.

وی با بیان اینکه همه فکر می کردند مدیریت پروژه ای در سطح آزادراه تهران شمال باید توسط خارجی ها انجام شود گفت: تجربه ساخت این پروژه نشان
می دهد که مدیریت طرح ها و پروژه ها با استفاده از نیروها و توان مهندسی داخلی انجام می شود.

وی درباره خروجی آزادراه تهران شمال و وضعیت راههای نوشهر و چالوس گفت: باید مطالعات دقیق تری برای اجرای پروژه های بلندمدت در زمینه راه های منطقه صورت گیرد. وی درباره تفاهم با منابع طبیعی با اظهار اینکه هرجایی که خسارت وارد شود بودجه ای برای جبران درنظر گرفته شده است گفت: بهترین ارتباط را با محیط زیست داریم و مجوزهای محیط زیستی را توجه خواهیم کرد.

میرشفیع با عنوان اینکه باید دقت لازم در استان های گیلان و مازندران برای حفظ محیط زیست صورت گیرد افزود: در منطقه 2 آزادراه تهران شمال با تجدید نظر در مطالعات از منطقه حفاظت شده خارج شدیم.

وی تصریح کرد: همچنین حجم بالای تونل ها در حال حاضر به دلیل ملاحظلات زیست محیطی بوده است و مطالعات برمبنای توسعه پایدار خواهد بود و حدود پنج تا شش درصد هزینه های آزادراه برای جبران خسارت حقوق مردم درنظر گرفته شده است.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار