فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق 9 میلیارد ریالی سیم برق در شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 12 August 2017

به گزارش تابناک : سردار سید محمود میرفیضی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل عصر روز پنج شنبه 19 مردادماه سال جاری حين گشت زني در محور کوهستانی بخش"بندپی شرقی" منطقه ییلاقی شهرستان بابل به يک دستگاه سواري پرايد که کنار تير برق پارک بود، مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی های اولیه و در بازرسی از خودرو مورد نظر موفق شدند، 70 متر سیم برق سرقتی کشف و راننده خودرو به نام "حجت " را به اتهام سرقت سیم برق دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تحقیقات ماموران پلیس آگاهی از متهم به سرقت سیم برق، افزود: وی در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی طی چند ماه گذشته اقرار کرد و گفت، سیم های سرقتی را پس از انتقال به تهران در یک ضایعات فروشی فروخته است.

سردار میر فیضی افزود: متهم به 14 فقره سرقت و همچنین سرقت بیش از سه هزار و 100 متر سیم برق به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سردار میرفیضی با اشاره به راه اندازی مرکز تجمیع خطوط پلیس 110 در مرکز استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق شماره 110 به پلبس اطلاع دهند.





منبع : میزان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار