رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی آمل گفت: مسکن و شهرسازی مانع ساماندهی کارگران ساختمانی آمل است.
کد خبر: ۴۷۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 12 August 2017
ایسنا، مسلم مکاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به دنبال زمین برای استقرار کارگران ساختمانی در شهر آمل هستیم، اظهار کرد: زمینی در این باره تهیه شد و تمامی مراحل اداری آن انجام شده است اما مسکن و شهرسازی از انجمن ۱۵۰ میلیون تومان مطالبه می کند.
 
وی تصریح کرد: ساماندهی کارگران ساختمانی در شهر وظیفه شورا و شهرداری است اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است، عنوان کرد: حضور کارگران ساختمانی و کارگران فصلی در سطح شهر یک آسیب اجتماعی است. محل تجمع کارگران زمینه ساز آسیب هایی است که با بی توجهی به آن دامن می زنیم.
 
نائب رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با تاکید بر اینکه امروز کارگران برای پیدا کردن کار، با تجمع در میادین، کرامت انسانی خود را زیر سوال می برند در حالی که می توان به راحتی مکانی برای استقرار و کاریابی آنها تدارک دید، گفت: نمونه این مکان در بیشتر استان ها صورت گرفته است اما آمل در زمینه هنوز به نتایجی نرسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی بیش از 2500 نیروی کار ساختمانی در این انجمن صورت گرفته است و این امر نشان دهنده دغدغه انجمن برای ساماندهی کارگران است، گفت: نیروی کار ارزشمندترین بخش یک اقتصاد است که توجه به آن توجه به بخش های مختلف را نشان می دهد.
 
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی، استقرار شبانه کارگران ساختمانی و فصلی در تابستان در پارک ها، پل ها و کارتن خوابی آنها را معضلی برای مدیریت شهری خواند و گفت: این امر به گردشگری منطقه نیز صدمه وارد می کند که باید دیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار