فرماندار نکا در جلسه بررسی تغییر مسیر کانال هدایت آب
عدم برنامه ریزی صحیح در جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و زیرزمینی باعث افزایش هزینه های مربوط جهت مقابله با اثر آب در مواقع بحرانی می گردد.
کد خبر: ۴۷۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 14 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا اظهار داشت: شهرستان نکا نیاز به برنامه ریزی و اجرای طرح های ساماندهی و بازسازی کانال های هدایت آبهای سطحی در تمامی مسیرهای اصلی سطح شهر می باشد.
بررسی تغییر مسیر کانال هدایت آب از داخل شهر نکا
 
اجرای طرح های ساماندهی آب نکا
مهندس احمدی  در جلسه بررسی تغییر مسیر کانال هدایت آب از داخل شهر نکا، بیان داشت: جمع آوری و هدایت آبهای سطحی میتواند با رویکردها و هدفهای خاصی صورت بگیرد، که در بعضی از شهرها به علت وجود ویژگی های اقلیمی و محیطی خاص اهمیت آن بیشتر میشود.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان افزود: عدم برنامه ریزی صحیح در جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و زیرزمینی باعث افزایش هزینه های مربوط جهت مقابله با اثر آب در مواقع بحرانی می گردد.
 
مهندس احمدی ادامه داد: توسعه شهری افزایش سطوح غیرقابل نفوذ است که به خاطر تغییر کاربری زمین های کشاورزی و اراضی منابع طبیعی و اختصاص آن به ساخت و سازهای مسکونی و معابر عمومی پدید می آید و برنامه ریزی جهت هدایت آبهای سطحی از طرق مختلف و هدایت آن به خارج از محدوده شهری و همچنین برنامه ریزی جهت آبهای زیرزمینی صورت میگیرد.
 
فرماندار نکا تاکید کرد: شهر نکا نیاز به برنامه ریزی و اجرای طرح های ساماندهی و بازسازی کانال های هدایت آبهای سطحی در تمامی مسیرهای اصلی سطح شهر می باشد. که در شرایط وقوع رگبارهای شدید بهتر عمل کند و از آبگرفتگی معابر که در شهر نکا با کمترین میزان بارش شهروندان دچار بحران می شوند جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار