برترین‌های هفتمین جشنواره مالک اشتر سپاه کربلای مازندران با معرفی رده‌ها، یگان‌ها و اقشار برتر و موفق سپاه در ساری از نفرات برتر تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 16 August 2017
به گزارش تابناک : هفتمین جشنواره مالک اشتر مازندران با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران و آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان سپاه استان و شهرستان و نفرات برتر در سالن غدیر سپاه کربلای ساری برگزار شد.

در این جشنواره از چهار معاونت، مرکز، رده و اقشار استانی که در هفتمین جشنواره مالک اشتر کشور از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان برترین‌ها تقدیر شدند، تجلیل شد.

همچنین در هفتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه کربلا بیش از 130 معاونت، مرکز، رده و پایگاه برتر به عنوان برترین‌های این دوره مورد تشویق قرار گرفته که 50 معاونت، مرکز، رده و پایگاه به عنوان نماینده برترین‌ها به صورت نمادین از دست مسئول فرمانده سپاه کربلا و مسئول حفاظت این سپاه مفتخر به دریافت لوح سپاس و هدایا شدند.

سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جشنواره با اهمیت شناسایی نیروها، رده‌ها، معاونت‌ها و اقشار برتر در سپاه کربلا، تقویت روحیه باور در بین نیروهای مخلص سپاه و بسیج را از ارکان اصلی نظام اسلامی دانست.

وی افزود: در میادین نبرد حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس آمادگی همیشگی، باور به ارزش‌های دینی و اسلامی و الهی بود که جان برکفان و مخلصان رزمنده را با شور و شوق در هر شرایط در هر شرایط و زمان وادار به ایستادگی می‌کرد و برخی از آنان حتی به درجه شهادت مفتخر شده و امروز به برکت آن باور و شیدایی که بر آن باور قدم برداشتند شاهد شکوه و عظمت نظام اسلامی هستیم و اینک آثارش را در مجامع بین المللی شاهد هستیم.

مصطفوی، مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه کربلای مازندران، اظهار داشت: این جشنواره به منظور معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظام‌مند کردن آن برگزار می‌شود.


مسئول دبیرخانه اشراف سپاه کربلای مازندران یادآور شد: ترغیب برای رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی بیان کرد: جشنواره مالک سعی دارد تا از همه رده‌های تابعه سپاه اعم از کارکنان نمایندگی ولی فقیه، فرماندهی و پاسداران و بسیجیان موفق تر در موضوعات جهادی، انقلابی و سازمانی سال 95 را شناسایی و معرفی کند.

مصطفوی گفت: به منظور اهمیت موضوع پس از ابلاغ دستورالعمل جشنواره مالک اشتر دبیر خانه اشراف فرماندهی جهت تشویق نیروها در سپاه کربلا تدابیری اتخاذ کرده که بر پایه آن با شکل‌گیری ستاد اجرایی اعم از معاونت اجرایی، بازرسی، طرح و برنامه و دبیرخانه اشراف اقدام به شناسایی و بررسی کارنامه و عملکر یگان‌ها، معاونت‌ها، نواحی و اقشار کرده و پش از ارزیابی‌های صورت گرفته 130 رده موفق به کسب عناوین برتر جهت تشویق شده و به لوح افتخار سازمانی دست یافتند.

وی افزود: در بخشی از برنامه، معانت‌ها، رده‌ها، یگان‌ها و اقشار موفق سپاه کربلا از شهرستان‌های استان مازندران شناخته و با اهدا لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار