معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای گرم تا پایان هفته و اوایل هفته آینده در آسمان استان تداوم دارد.
کد خبر: ۴۷۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 17 August 2017
به گزارش تابناک : احمد اسدی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا پایان هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در مازندران هستیم، البته به‌دلیل شرایط فصلی و منطقه‌ای و عبور امواج ضعیف تراز میانی در ساعات بعد از ظهر و به‌ویژه در ارتفاعات استان شاهد رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

وی افزود: به‌دلیل شرایط فصلی به‌صورت محلی و نقطه‌ای به‌ویژه در ارتفاعات مازندران شاهد رگبارهای شدید و ناگهانی خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهرهای ساری، قائم‌شهر، دشت‌ناز و گلوگاه با 35 درجه و کمینه دما نیز مربوط به بلده با 13 درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

این مسؤول درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: تا پایان هفته و اوایل هفته آینده هوای گرم البته با یکی دو درجه نوسان در آسمان استان تداوم دارد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود که شنا در محدوده طرح با رعایت نکات ایمنی همراه باشد و فردا به‌صورت نسبتاً مواج بوده و برای شنا توصیه نمی‌شود.





منبع : تنکابن 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار