با وجود اینکه صحبت‌هایی در خصوص تولید سری جدید برخی از برنامه‌های کودک تلویزیون صورت گرفته اما هنوز اقدامی که به مرحله عمل رسیده باشد، مشاهده نمی‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 17 August 2017
به گزارش تابناک : با وجود اینکه صحبت‌هایی در خصوص تولید سری جدید برخی از برنامه‌های کودک تلویزیون صورت گرفته اما هنوز اقدامی که به مرحله عمل رسیده باشد، مشاهده نمی‌شود.
با این وجود و بر اساس گفته‌های محمد مسلمی کارگردان و مجری برنامه پرطرفدار \"فیتیله\" قرار است فصل جدید این برنامه با مشارکت وزارت بهداشت و با موضوع کلی بهداشت و سلامت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته شود.
بر اساس اظهارات مسلمی پیش تولید این مجموعه به زودی آغاز می‌شود و \" فیتیله\" در ماه محرم نیز جلوی دوربین می‌رود تا برای پخش پس از این ماه آماده شود.
"محله گل وبلبل"
با پایان یافتن فصل دوم مجموعه تلویزیونی "محله گل وبلبل" دراردیبهشت ماه صحبتی از ساخت فصل سوم این مجموعه به میان نیامده اما بر اساس گفته‌های محمد درویشعلی‌پور نویسنده این برنامه و همچنین نعیمه نظام‌دوست بازیگر Actor نقش مامان نیاز در "محله گل و بلبل" و باتوجه به استقبال ویژه‌ای که از این مجموعه صورت گرفت، احتمال تولید سری جدید این مجموعه وجود دارد.
به طور یقین اگر قرار باشد فصل سوم "محله گل وبلبل" ساخته شود پس از مدتی استراحت و با بهره‌گرفتن از فکر و خلاقیتی جدید جلوی دوربین می‌رود و در زمینه‌های مختلف شاهد بروز تغییراتی خواهد بود.
"رنگین کمان"
برنامه تلویزیونی \"رنگین کمان\" که در سال‌های قبل با حضور عروسک دوست داشتنی چرا میهمان کودکان مخاطب شبکه پنج می‌شد ، مدتی است تولید نشده اما در چنین شرایطی و چندی پیش مدیر شبکه پنج سیما از ساخت سری جدید این برنامه به زودی خبر داد.
براساس گفت‌وگویی که مدتی قبل با هومن حاجی عبدالهی صداپیشه عروسک پنگول ترتیب داده بود، در صورت تولید سری جدید ا ین برنامه حاجی عبدالهی به عنوان صداپیشه با آن‌ها همکاری نخواهد کرد.
حال باید دید در صورتی که عوامل سابق برنامه \"رنگین کمان\" حاضر به همکاری در روند تولید سری جدید این برنامه نباشند ، شبکه پنج چه ایده بکری را جهت جذب مخاطب کودک امروز در نظر گرفته است!
"کلاه قرمزی"
با وجود صحبت‌های بسیاری که درخصوص سری جدید برنامه "کلاه قرمزی" برای نوروز سال 1396 وجود داشت اما به دلیل یکسری مباحث مالی بین تهیه‌کننده و سازمان صدا و سیما این مجموعه به پخش در نخستین روزهای امسال نرسید.
پس از سپری شدن روزهای نوروز صحبت‌هایی مبنی بر عرضه "کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی به میان آمد اما جعفری‌جلوه مدیر شبکه دو سیما این مجموعه را متعلق به صدا و سیما دانست و تهیه‌کننده نیز ترجیح داد در این شرایط اظهارنظری نداشته باشد.
باید دید سرنوشت این عروسک محبوب به کجا می‌رسد و آیا پیش از پایان سال و زمزمه‌های ساخت فصل جدید این مجموعه، تکلیف "کلاه قرمزی" مشخص می‌شود یا خیر؟





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار