در جلسه ای که عصر چهارشنبه در سرخرود تشکیل شد، مسئولان ستاد روحانی در مازندران رحمان زاده، طاهرنژاد و کریمی مله را به همراه نریمان به عنوان گزینه های پیشنهادی استانداری مازندران انتخاب کردند.
کد خبر: ۴۷۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 17 August 2017
به گزارش تابناک : عصر چهارشنبه نشستی در سرخرود تشکیل شد که می توان آن را به آغاز رسمی تغییرات مدیریتی در مازندران تعبیر کرد.

 در این نشست 22 نفر از مسئولان ستاد دکتر روحانی در مازندران از همه شهرستان ها و مناطق و همینطور قائم مقام و دبیر اجرایی ستاد مرکزی دکتر روحانی حضور داشتند.

 در این نشست در مورد شاخص های مطلوب استاندار آینده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در ادامه با رای گیری، چند گزینه پیشنهادی استانداری انتخاب شدند تا به عنوان تصمیم نهایی این جمع، طی ساز و کاری به تهران معرفی شوند.

در آغاز این جلسه ی بدون حاشیه و هم گرا، هیات رییسه موقت هفت نفره تشکیل شد و در ادامه مهدی احمدی فولادی رییس ستاد روحانی در ساری و نیز احمدناطق نوری که به عنوان مهمان در جلسه حضور داشت، درباره ضرورت تغییرات مدیریتی مناسب و دلخواه روحانی خواهان در مازندران سخن گفتند.

در ادامه این جلسه با رای حاضران گزینه های مطلوب و پیشنهادی مسئولان ستاد روحانی در مازندران برای استانداری مازندران انتخاب شدند.

بر اساس گزارش منابع موثق با توجه به این که هر عضو جلسه می توانست به سه نفر رای دهد، پس از شمارش آرا و بدون قید اولویت؛ جعفر رحمان زاده، یدالله طاهرنژاد و دکتر علی کریمی مله به همراه محسن نریمان حائز اکثریت آرا و به عنوان گزینه های اصلی پیشنهادی استانداری  مازندران انتخاب شدند.

قرار است مسئولان ستاد روحانی در مازندران  این جلسات را به طور منظم ادامه دهند و خروجی آن را به رییس و سایر مسئولان ستاد روحانی در کشور ارسال کنند.





منبع : مازند نومه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار