مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن با اشاره به اینکه طی ۱۰ روز گذشته قیمت فولاد به ۲هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است گفت: افزایش قیمت مسکن نداریم. چرا که در این بخش رکود حاکم است.
کد خبر: ۴۷۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 17 August 2017
 بلاغ، فاضل همامی، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، درباره سهم بخش تعاون گفت: سهم بخش تعاون باید از حدود 7 درصد به 25 درصد برسد و با توجه به اطلاعات موجود، اجرای طرح تحول تا حد زیادی پیش رفته است.
 
وی به اهداف 7گانه بخش تعاون اشاره و ایجاد تعاملات شبکه‌های تعاونی‌ها از اهداف طرح تحول بخش تعاون دانست و گفت: تعاونی‌ها در کشور حدود 300 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند که ایجاد ارتباط مستقیم بین آنان برای رفع نیاز منجر به توسعه این بخش و در نتیجه اشتغال‌زایی بیشتر خواهد شد.
 
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن در ادامه درباره بازار مسکن و افزایش قیمت فولاد گفت: طی 10روز گذشته قیمت فولاد از 1650 به 2هزار و 800 تومان رسیده است اما با توجه به اینکه ساخت و ساز راکد است افزایش قیمت مسکن امکان پذیر نیست. البته برگزاری نمایشگاهی مانند صنعت و ساختمان توانسته  ارتباط بسیار قوی بین بخش های مختلف ساختمانی ایجاد کند.
 
همامی با بیان اینکه تنها  در صورتی قیمت مسکن افزایش می یابد که شاهد جهتش قیمتی باشیم گفت:42 درصد شاغلین بخش تعاون را تعاونی‌های تولیدی تحت پوشش دارند به طوری که تعاونی‌های کشاورزی و صنعتی بیشترین تعداد تعاونی‌ها را در این بخش به خود اختصاص داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار