مدیر خانه مطبوعات مازندران از برگزاری نخستین جشنواره تخصصی ورزش و رسانه مازندران امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 19 August 2017
 (مازند ورزش)،حسین قربانی در حاشیه دیدار دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران با پیشکسوتان هیئت فوتبال فریدونکنار در سالن اجتماعات استادیوم شهید آزادی این شهرستان، با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان ورزشی مازندران ساماندهی می‌شوند، اظهار داشت: خانه مطبوعات استان از اقدامات شایسته و حرفه‌ای خبرنگاران ورزشی حمایت خواهد کرد.
 
وی افزود: با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، خانه مطبوعات استان، نخستین جشنواره تخصصی ورزش و رسانه مازندران در ساری برگزار می‌شود.
 
مدیر خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره در هفته آینده در اختیار رسانه‌های ورزشی استان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: آئین اختتامیه جشنواره فوق همزمان با هفته تربیت بدنی در اواخر مهر ۹۶ برگزار می‌شود.
 
قربانی با بیان اینکه رسانه‌های متعدد تخصصی در حوزه ورزش در مازندران فعالیت دارند، افزود: آثار حرفه‌ای خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان با برپایی جشنواره مورد نظر مورد رصد و تجلیل قرار می‌گیرد.
 
وی با تاکید بر مشارکت اصحاب رسانه استان که صفحات ورزشی نشریات آنان متعلق به این حوزه است در جشنواره فوق حضور یابند، گفت: امیدواریم بتوانیم جشنواره در خور شان و با ارزشی را برای اصحاب رسانه مازندران تدارک ببینم.
 
قربانی با اشاره به اینکه خانه مطبوعات مازندران در حال ساماندهی اعضای خانه به روش الکترونیکی است، از همه فعالان رسانه‌ای مازندران خواست تا با حضور در پورتال خانه مطبوعات ایران، عضویت خود را در خانه مطبوعات استان قطعی کنند.
 
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان امسال با حضور پرشور مسئولان مازندران در چالوس برگزار شده است، افزود: نفرات برتر این جشنواره به سفرهای خارجی اعزام خواهند شد.
 
مدیر خانه مطبوعات مازندران از رایزنی با مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان برای اعزام خبرنگاران و عکاسان ورزشی مازندران به سفرهای درون و برون مرزی برای پوشش مسابقات ورزشی خبر داد و گفت: برترین‌های جشنواره رسانه و ورزش مازندران نیز از هدایای نفیسی برخوردار می‌شوند.
 
وی با تاکید بر اتحاد بیشتر بین خبرنگاران و عکاسان ورزشی مازندران، تصریح کرد: خانه مطبوعات مازندران به دنبال اعتلای رسانه‌ای در مازندران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار