مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: 13پرواز از مازندران به عربستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۸۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 19 August 2017
به گزارش تابناک : سعدالله وطن خواه از برنامه‌های پرواز حجاج که از روز گذشته  ۲۷ مرداد ماه  آغاز شد خبر داد و افزود:  267 زائر مازندرانی با یک پرواز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) فرودگاه بین المللی ساری را به مقصد جده ترک کرد.

وی گفت: پرواز سه هزار و 700نفر زائر به مکه مکرمه از طریق دشت ناز ساری اجرا می‌شود  و زمان اقامت در مکه را از یک هفته تا ۱۰ روز است.

این مسئول زمان برگشت حجاج را 30 شهریور عنوان کرد و افزود: خدمات پروازی این پروازها از طریق ایرباس انجام می شود و دشت ناز ساری آمادگی لازم برای اعزام پروازی به مکه را دارد. همچنین  آمادگی لازم از  لحاظ ترمینال انجام شده و خدمات به مسافرین به طور مناسب انجام می شود.

وطن خواه در مورد  تعداد پروازها به عربستان عنوان کرد : حجاج مازندرانی با 13 پرواز در قالب 24 کاروان از روز جمعه 27مرداد ماه  تا 4 شهریور به مدت 8 روز عازم سرزمین وحی می شوند.

وی همچنین در مورد زمان پرواز و زمان ورود و خروج هواپیماها افزود: زمان ورود و خروج هواپیماها با  توافق  عربستان لحاظ خواهد شد و پروازها انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران درباره پروازها به حج خاطرنشان کرد:  ۱۹ فرودگاه در کشور با توجه به شرایط و ناوگان های پروازی پرواز به سمت عربستان را انجام داده و تعداد پروازها از مازندران و فرودگاه دشت ناز ساری به عربستان روزانه از دو تا چهار پرواز متصور است.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار