حسن خيريان پور در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت در محل استانداري مازندران، اظهار کرد: اعتبار 490 ميليارد تومان بسته رونق توليد معادل 103 درصد در مازندران جذب شد و در ميان 31 استان کشور رتبه نخست از لحاظ تعداد پرداخت از سوي مازندران کسب شده است.
کد خبر: ۴۸۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 23 August 2017
به گزارش تابناک : وي تصريح کرد: در حوزه اداري با نگاه نوسازي و بازسازي اداري، 48 جلسه شوراي اداري استان مازندران از زمان دولت يازدهم برگزار شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران با بيان اينکه با برون سپاري خدمات و اجراي دولت الکترونيک تلاش بر استفاده از فناوري هاي نوين صورت مي گيرد، خاطرنشان کرد: مازندران رتبه دوم کشور را در زمينه زيرساخت هاي فناوري دارا است.

خيريان پور با اشاره به اينکه 70 پيشخوان دولت در استان براي برون سپاري خدمات راه اندازي شده است، افزود: پيش از اين 16 دستگاه خدمات را برون سپاري مي کردند که امروز به 40 دستگاه و 220 خدمت ارتقا يافته و 236 خدمت به دستگاه ها نيز احصا و به دستگاه ها داده شد.

وي با بيان اينکه ايجاد 53 هزار شغل در مازندران در سال گذشته ايجاد شد و ايجاد 50هزار شغل ديگر نيز در اين زمينه در سال جاري پيگيري مي شود، اظهار کرد: 30 هزار ميليارد تومان براي بسته رونق توليد به منظور نوسازي واحدهاي نيمه تمام و سرمايه در گردش در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران با اشاره به اينکه 20هزار ميليارد تومان براي بهبود کسب و کار در اين استان در نظر گرفته شد، گفت: 130ميليارد تومان از بند د تبصره 16 براي خودشتغال و مشاغل خانگي در نظر گرفته شده است.






منبع : مازن آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار