پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از ۴ شهریور تا ۱۰ شهریور از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir انجام خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 23 August 2017
به گزارش تابناک : نمایشگاه امسال در نیمه اول آبان ماه برگزار می‌شود و به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی فضای مورد نیاز و گروه‌بندی موضوعی، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و ...، در این مرحله نسبت به پیش ثبت نام متقاضیان از تاریخ ۴ تا ۱۰ شهریورماه سال جاری اقدام می‌شود.

صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعه‌های زیر می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند:

۱. مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ۲ هفته‌نامه‌ها، ماهنامه‌ها، ۲ ماهنامه‌ها، فصلنامه‌ها

۲. خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی

۳. تشکل‌های عضو شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل‌های روزنامه‌نگاری

۴. صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی (چاپ، کاغذ، توزیع، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش‌های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و (..

۵. روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی

۶. نمایندگی‌های رسانه‌های خارجی در تهران

در این مرحله به منظور جلوگیری از ورود متقاضیان غیر واقعی، برای متقاضیان غرفه‌های ۶ متری (کانتر ویژه) مبلغ یک میلیون ریال، برای متقاضیان غرفه‌های ۱۲ و ۲۴ متری، ۲ میلیون ریال و از متقاضیان غرفه‌های ۴۸ و ۹۶ متری ۱۰ میلیون ریال دریافت می‌شود. بدیهی است مبالغ قید شده در هنگام ثبت‌نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه، محاسبه و از رقم نهایی کسر می‌شود.

یادآور می‌شود در صورت عدم ثبت نام قطعی، مبلغ پیش ثبت نام عودت داده نمی‌شود.

زمان ثبت نام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیکی) متعاقبا اعلام خواهد شد.

متراژ و مساحت اعلام شده در هنگام پیش ثبت نام، درخواست پیشنهادی رسانه می‌باشد و ستاد برگزاری هیچ تعهدی برای تأمین همان متراژ درخواستی ندارد و بر اساس مساحت موجود، حجم تقاضا‌ها و محدوده هر گروه تصمیم گیری می‌شود.

ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه:

١ - رسانه‌هایی که اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh.ir) موجود نباشد، امکان پیش ثبت نام و حضور در نمایشگاه را ندارند.

٢ - ستاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرش و تأمین غرفه برای رسانه‌هایی که پیش ثبت نام نکرده‌اند، ندارد.

٣» - پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست. همچنین متراژ پایه و ضوابط تخصیصی بعد از پیش ثبت نام و برآورد میزان تقاضا‌ها مشخص و به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

٤ - تصمیم گیری در خصوص تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه صورت می‌گیرد. (چنانچه خود رسانه در پیش ثبت نام، گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد تغییری داده نمی‌شود. همچنین رسانه‌های اختصاصی تک زمینه‌ای می‌توانند علاوه بر گروه آموزشی – تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با زمینه انتشار خود را نیز دارند.)

۵ - برای رسانه‌های بخش خصوصی تعرفه واگذاری غرفه‌ها با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود. رسانه‌های استانی نیز با توجه به متراژ درخواستی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد. (مطابق جدول فوق)

۶ - جانمایی «گروه» هر رسانه به عهده ستاد برگزاری و جانمایی «غرفه» هر رسانه در گروه مربوطه، پس از ثبت نام قطعی، توسط خود رسانه و براساس انتخاب روی نقشه بصورت آنلاین انجام می‌گیرد. همچنین هزینه غرفه صرفا از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد بود.

۷ - برای هر ١٢ متر غرفه و کمتر از آن، حداکثر ٢ عدد کارت متصدی غرفه صادر خواهد شد.

۸ - نهایت ارتفاع سازه‌های نمایشگاه ۳. ۵ متر است و زمان پیش بینی شده برای ساخت و ساز غرفه ٣ روز می‌باشد.

۹ - سایر شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبت نام قطعی منتشر می‌شود.

۱۰ - در صورت محدودیت فضا، رسانه‌هایی که نامنظم منتشر می‌شوند، پذیرش نشده و مبلغ واریزی بابت پیش ثبت نام عودت داده می‌شود. نشریاتی که منتشر نمی‌شوند، امکان حضور در نمایشگاه ندارند.

۱۱ - پس از ثبت نام قطعی و گروه‌بندی نهایی رسانه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه مطبوعات، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانه‌های برتر نمایشگاه سال گذشته و رسانه‌های دارای ضریب کیفی بالا (بعد از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اعلام می‌شود)، از اولویت انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند بود. این مزیت شامل غرفه‌های انتخاب شده تحت عنوان «غرفه فعال» در سال ۹۵ نمی‌شود.

١۲ - در صورت انصراف از حضور در نمایشگاه، هزینه‌های دریافت شده برای پیش ثبت نام و همچنین ثبت نام قطعی عودت داده نمی‌شود.

۱۳. بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری نمایشگاه، پس از پیش ثبت نام و بر اساس میزان تقاضا، یک یا چند بخش از گروه‌های ۱۷ گانه نمایشگاه (به جز گروه سیاسی-اقتصادی) در طبقه فوقانی مصلی جانمایی خواهند شد.

۱۴. نشریات مشمول بسته حمایتی ۹۶ و نشریات بخش خصوصی نوپا (دریافت مجوز از مهر ۹۵) از تخفیف ویژه ۳۰ درصدی برخوردار خواهند شد.

کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن‌های ۸۴۰۹۵۱۷۹، ۸۴۰۹۵۱۶۸ و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات است.





منبع : دانشجو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار