مقدماتی جام جهانی؛
تیم فوتبال ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی2018 روسیه در یک دیدار تشریفاتی ازساعت16:30 دقیقه در سئول به مصاف حریف دیرینه خود کره جنوبی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۴۸۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 31 August 2017
 
 به گزارش تابناک ایلام؛شاگردان کیروش که صعود خود را به جام جهانی مسجل کرده اند در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرواند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد انصاری، میلاد محمدی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه  4 ضربه کیم جی سونگ از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 12 ضربه انصاری از بالای دروازه به بیرون رفت.دقیقه 18 ضربه سر خطرناک بازیکن کره خطرناک از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه 22 ضربه آزادسونگ با برخورد به محمدی به کرنر رفت.دقیقه 27 ضربه قوچان نژاد به بیرون رفت.تا بازی همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.دقیقه 44 پاس بازیکن کره توسط انصاری دور شد. دقیقه45 حمله خطرناک کره ای ها توسط میلاد محمدی به اوت رفت تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
 
دقیقه 52 سعیدعزت اللهی از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان کی روش نیمه دوم را ده نفره ادامه دهند.دقیقه 58 ضربه زمینی کره ای ها از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه64 ارسال بازیکن کره به لیونگ می نرسید و به بیرون رفت.دقیقه69 موقعیت خطرناک کره ای ها توسط رضاییان دور شد.دقیقه 71 ارسال وحید امیری به طارمی نرسید و در اختیار سنگربان کره قرار گرفت.دقیقه 74 ارسال سونگ با دخالت پورعلی گنجی دور شد.دقیقه 78 ضربه ایستگاهی چونگ به طرز خطرناکی از بالای دروازه ملی پوشان کشورمان به بیرون رفت.دقیقه 86 ارسال بازیکن کره در اختیار بیرانوند قرار گرفت. در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار