فدراسیون ورزش های سه گانه کشور ( شنا، دوچرخه سواری و دو) به دلیل آنچه که عدم رعایت اصول اخلاقی اعلام کرد ، رئیس هیات ورزش های سه گانه مازندران را برکنار کرد.
کد خبر: ۴۹۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 11 September 2017
روابط عمومی فدراسیون ورزش های سه گانه کشور عصر دوشنبه با انتشار اطلاعیه ای ، رعایت نکردن شئونات مسئولیتی ، برخورد نامتعارف همراه با توهین با مسئولین ، مربیان تیم های ملی ، عوامل فدراسیون بویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان در انظار عمومی را از دیگر دلایل برکناری ' فردین خداوردی ' اعلام کرد.
 
برکناری رئیس هیات ورزشی با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و با تائید رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع عمومی این رشته ورزشی انجام شده است.
فدراسیون ورزش های سه گانه تا برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته ورزشی در مازندران ، مهیار باقرزادگان را به عنوان سرپرست ورزش های سه گانه این خطه شمال کشور منصوب کرد.
** شرایط قانونی برای برکناری رئیس هیات استانی از سوی رئیس فدراسیون
طبق اساسنامه هیات های ورزشی استان ها مصوب سال 83 ، قبول استعفا و برکناری رئیس هیات توسط رئیس مجمع و پس از جلب موافقت مدیرکل تربیت بدنی استان و یا به تشخیص حداقل نصف اعضای مجمع و موافقت رئیس مجمع انجام می پذیرد.
در صورتی که مدیر کل تربیت بدنی استان خواستار برکناری رئیس هیات شود ، رئیس مجمع موظف است با استفاده از اختیارات محول شده در اساسنامه ، مراتب را مورد بررسی قرارداده و اقدام لازم را به عمل آورد .
همچنین رئیس فدراسیون پس از برکناری یا استعفای رئیس هیات ، به پیشنهاد مدیر کل تربیت بدنی استان شخصی را به عنوان سرپرست تعیین می کند و مجمع عمومی ظرف مدت سه ماه نسبت به انتخاب رئیس جدید با رعایت مقررات اقدام خواهد کرد .
فردین خداوردی 27 آبان ماه سال 94 با رای مجمع هیات های ورزش های سه گانه مازندران به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شده بود.
در مازندران 47 رشته ورزشی فعال است و حدود 200 هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف در این استان فعالیت ورزشی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار