اجلاس پیرغلامان حسینی
از مهدی وحیدی به عنوان تهیه کننده و کارگردان و همکارانش به پاس مساعدت و تلاش در تولید برنامه تلویزیونی از شبکه استانی مازندران، کسب رتبه برتر برنامه سازی، ابزار شایستگی حرفه‌ای در رقابت و مسابقه ارزشمند مستند پیر غلامان و خادمان حسینی در تولید این برنامه تلویزیونی تقدیر و سپاس به عمل آمد.
کد خبر: ۴۹۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 14 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، مهدی وحیدی فیلمساز و مستند ساز مازندرانی در پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی قدردانی شد.
 
یر اساس این گزارش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد در پانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی که در اصفهان برگزار شد، از مهدی وحیدی مستند ساز صدا و سیمای مازندران قدردانی شد.
 
   در این اجلاس که با حضور بیش از هزار نفر از پیر غلامان حسینی از سراسر کشور و ۴۰ کشور خارجی به مدت سه روز در اصفهان برگزار شد، از مهدی وحیدی به عنوان تهیه کننده و کارگردان و همکارانش به پاس مساعدت و تلاش در تولید برنامه تلویزیونی از شبکه استانی مازندران، کسب رتبه برتر برنامه سازی، ابزار شایستگی حرفه‌ای در رقابت و مسابقه ارزشمند مستند پیر غلامان و خادمان حسینی در تولید این برنامه تلویزیونی تقدیر و سپاس به عمل آمد.
 
   در تولید این مستند، احسان فقیهان نیز به عنوان تصویر بردار و تدوینگر حضور داشته است.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار