شهردار مشهد گفت: مشکلات مالی و کاهش درآمدهای طی چند سال گذشته اداره شهرداری مشهد را سخت کرده است.
کد خبر: ۴۹۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 18 September 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ قاسم تقی‌زاده خامسی صبح دوشنبه در جلسه آغاز به کار رسمی خود در شهرداری مشهد اظهارکرد: دو ماه پیش پیشنهاد قبول مسئولیت شهرداری مشهد از طرف اعضای شورای شهر به من پیشنهاد شد که در ابتدا به دلیل دوری چند ساله از مشهد آن را نپذیرفتم.

وی افزود: پس از برگزاری جلسه با اعضای شورا و ارائه برنامه ها در نهایت برای تصدی پست شهرداری مشهد انتحاب شدم.

تقی زاده خامسی تصریح کرد: کار کردن در شهرداری مشهد بسیار سخت است و امیدوارم قبول این مسئولیت با نظر امام هشتم(ع) صورت گرفته باشد و بتوانیم خدمات خوبی را به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه دهیم.

شهردار مشهد تاکید کرد: یکی از مشکلات کار کردن در شهرداری مشهد به دلیل رکود حوزه ساخت و ساز و کاهش درآمدها، موضوع تامین منابع مالی است که من با آگاهی ازاین موضوع مشغول به کار شدم.

وی در ادامه با اشاره به حضور جمعیت میلیونی زائران در مشهد گفت: این شهر مثل دیگر کلانشهرهای کشور نیست و حضور انبوه زائر در این شهر هزینه های را بر مدیریت شهری تحمیل می کند که باید به این موضوع نیز توجه شود.

تقی زاده خامسی تصریح کرد: درست است که شهرهای گردشگر پذیر درآمد زیادی از این حوزه دارند اما اینکه هیچ عوارضی از قبل حضور زائر در مشهد به شهرداری نرسد و حتی سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده نیز پراخت نشود درست نیست.

وی با اشاره به اینکه در قانون جدید، عوارض ارزش افزوده وصول شده در مشهد بین همه شهرهای استان توزیع می‌شود اظهارکرد: همه اینها مشکلات جدیدی است که بر مشکلات قبلی شهرداری در سال جاری اضافه شده است.

شهردار مشهد گفت: مشهد، شهر من است  و امیدوارم با فعالیت در شهرداری مشهد بتوانم باقیات و صالحاتی از خود به جای بگذارم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار