سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: با وجود لفاظی‌ها و اظهارات سخیف ترامپ، جمهوری اسلامی ایران به برجام پایبند می‌ماند.
کد خبر: ۴۹۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 20 September 2017
به گزارش تابناک : رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: سازمان ملل جایگاهی حقوقی و بین‌المللی دارد. همانطور که از نام و وظایف سازمانی این سازمان بر می‌آید سخنرانان این سازمان باید در جهت صلح و ثبات جهان سخنرانی کنند اما اظهارات سخیف و تفرقه‌افکنانه شب گذشته ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد وی آماتوری است که به ادبیات سیاسی جهان واقف نیست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با نقد ادبیات رییس‌جمهور آمریکا، گفت: ادبیات این فرد مقبول سران اکثر کشورهای جهان قرار نگرفته و حتی موقعیت بین‌المللی آمریکا را مخدوش کرده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: به نظر می‌رسد مقامات و سران کشورهای جهان ارزشی برای سخنان ترامپ قائل نیستند چون هیچ منطقی پشت این اظهارات نمی‌بینند. اظهارات رییس‌جمهور آمریکا جز زورگویی و قُلدری را ترویج نمی‌کند. به جز چند کشور، جهان همراه ترامپ نیست.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر موضع واحد مقامات جمهوری اسلامی درباره برجام، گفت: مقامات ایران به هیچ وجه ذره‌ای از اهداف مقدس و کلان خود عقب نخواهند نشست و به سخنان سخیف و عوام‌فریب ترامپ هیچ اهمیتی نمی‌دهند.

سبحانی‌فر هشدار داد: اگر ترامپ بخواهد اظهارات بی‌ارزش خود درباره برجام را اجرایی کند مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز پاسخ مناسب را بسته به نوع تغییر رفتار سران آمریکا به اجرا در خواهند آورد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با متزلزل خواندن جایگاه ترامپ در افکار عمومی آمریکا، گفت: طرح مباحثی در کنگره آمریکا مبنی بر برکناری یا استیضاح ترامپ نشان از تضعیف موقعیت حقوقی وی در افکار عمومی آمریکا دارد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار