رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم طی بخشنامه‌ای تقویم زمانی پرداخت تسهیلات رفاهی در سال تحصیلی جدید را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 20 September 2017
به گزارش تابناک : رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی بخشنامه‌ای به روسا و معاون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تقویم زمانی پرداخت تسهیلات رفاهی در سال تحصیلی 97-96 را اعلام کرد.

در بخشنامه صندوق رفاه فهرست انواع وام دانشجویی و مبالغ سرانه آن براساس آخرین مصوبات هیات امنای صندوق نیز ابلاغ شده و از همه دانشگاه‌ها خواسته شده برای تسریع در امور پرداخت با رعایت بازه زمانی تعیین‌شده برای ثبت اطلاعات متقاضیان، نسبت به ارسال اطلاعات پس از تایید لیست‌ها توسط معاونت دانشجویی دانشگاه اقدام کنند.

بر اساس این بخشنامه وام ویژه دکتری (تحصیلی، ضروری) صرفا به دانشجویان دوره دکتری روزانه، غیرشاغل و غیربورسیه دانشگاه‌های دولتی داده می‌شود.

وام عتبات به تمام دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) پرداخت می شود و مبلغ آن برای دانشجویان مجرد 1 میلیون و دانشجویان متاهل 1.5 میلیون تومان است.

پرداخت وام ازدواج علاوه بر دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی به دانشجویان نوبت دوم فرزندان شهید و جانبازان بالای 50 درصد و آزادگان دانشگاه‌های دولتی که در حین تحصیل تاهل اختیار کنند نیز بلامانع است. دانشجویان متاهل مقطع کارشناسی در صورت کسب معدل حداقل 16 و دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در صورت کسب معدل کل حداقل 17.5، تا سقف 1.5برابر سقف مصوب، از وام ودیعه مسکن متاهلی بهره‌مند می‌شود اما پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویانی که در نیمسال قبل از تقاضای وام، مشروط بوده‌اند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجویان جدول زمابندی پرداخت انواع تسهیلات رفاهی را می‌توانند از اینجا دریافت کنند.







منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار