در آخرین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی جم و پدیده مشهد به ترتیب مهمان سایپا و تراکتورسازی تبریز هستند.
کد خبر: ۴۹۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 21 September 2017
به گزارش تابناک : در آخرین روز هفته هفتم لیگ برتر خلیج فارس، جمعه ۴ دیدار برگزار خواهد شد که از ساعت ۱۷:۴۵ تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پدیده در ورزشگاه یادگار امام مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این دو تیم پیش از این یک بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که تراکتورسازان با دو گل دقایق پایانی شریفی و ایرانپوریان موفق شدند میزبان خود را در مشهد شکست دهند.

شاگردان مهاجری که برای انتقام شکست جام حذفی مقابل سرخ‌پوشان تبریزی قرار خواهند گرفت در هفته گذشته موفق شدند با سه گل سایپا را شکست دهند و با ۱۱ امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کنند.

در سوی دیگر میدان نیز تراکتورسازی قرار دارد که در ۵ بازی قبلی خود شکستی را تجربه نکرده و انگیزه زیادی برای مغلوب کردن شاگردان مهاجری دارد تا به جمع ۴ تیم اول جدول رده‌بندی راه پیدا کند.

در دیگر دیدار این هفته پیکان مجید جلالی که موفق شد هفته گذشته پرسپولیس را در آزادی شکست دهد، مقابل نفت علی کریمی قرار می‌گیرد که در نخستین تجربه خود در لیگ برتر توانست یک امتیاز را مقابل گسترش فولاد تبریز به دست بیاورد. نفت در صورت پیروزی می‌تواند تا رتبه ششم جدول نیز صعود کند اما در صورت شکست به منطقه سقوط نزدیک‌تر خواهد شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته دو تیم فوتبال سایپا و پارس جنوبی جم در کرج برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. تیم صدرنشین مهدی تارتار هفته گذشته موفق شد با دو گل استقلال را شکست دهد و با اختلافی سه امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده نخست جدول رده‌بندی قرار بگیرد. در طرف دیگر نیز علی دایی بر خلاف انتظارها نتوانسته در سه دیدار اخیر نتایج خوبی بگیرد و در رده پنجم جدول قرار دارد. سایپایی‌ها از معدود تیم‌های بالای جدولی هستند که تفاضل‌شان منفی است.

در آخرین دیدار هفته نیز تیم‌های خوزستانی صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان داربی این استان را در آبادان برگزار خواهند کرد. شاگردان کمالوند که این فصل با هزینه‌های زیادی لیگ را شروع کردند، نتوانستند انتظارات را برآورده کرده و تنها با کسب ۷ امتیاز، در جایگاه یازدهم قرار دارند. آبادانی‌ها هفته گذشته نیز مقابل سپیدرود رشت شکست بدی را متحمل شدند. فولاد نیز که هفته گذشته پیروزی ارزشمندی را مقابل سپاهان کسب کرد، توانسته این فصل با هدایت اکبر پورموسوی نتایج قابل توجهی را به دست آورد و در پایان هفته ششم در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد.






منبع : سادس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار