استاندار آذربایجان غربی گفت: 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اتمام هشت مدرسه نیمه تمام در استان تخصیص می یابد و این مدارس تا پایان مهرماه تحویل آموزش و پرورش استان می شود.
کد خبر: ۴۹۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 21 September 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:      

قربانعلی سعادت چهارشنبه شب در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: 2 مدرسه دیگر نیز توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی تامین اعتبار شده که تا آخر مهرماه در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی می توان با مدیریت بهینه منابع مالی و امکانات موجود، روند ساخت و ساز مدارس را برای حضور دانش آموزان تسریع کرد و نقش مدیریت در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: برای اینکه دانش آموزان استان بازمانده از تحصیل نشوند، سال گذشته 88 کلاس با کمتر از پنج دانش آموز در استان دایر کردیم و امسال نیز 148 کلاس در این حوزه دایر می کنیم تا بچه ها از تحصیل و درس باز نمانند.
فریدون سید مصطفوی اظهار کرد: در بحث کتاب نیز اولیایی که دانش آموزان مقطع ابتدایی دارند، کتاب ها را از امروز /چهارشنبه/ از مدارس تحویل می گیرند.
وی اضافه کرد: در پایه یازدهم 67 کتاب جدید التالیف داشتیم و جای نگرانی برای دانش آموزان و اولیا وجود ندارد.
وی بیان کرد: 14 طرح دولتی از اداره کل نوسازی استان تحویل گرفته شده و در کنار این مدارس دولتی 259 کلاس درس از خیرین مدرسه ساز به صورت مشارکتی تحویل گرفته ایم.
وی ادامه داد: برای کلاس های اول ابتدایی، هفتم و پایه دهم برنامه ریزی خاصی داشته ایم و از منظر ثبت نام و هدایت تحصیلی در این مقاطع آماده سازی شده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 550 تا 560 هزار دانش آموز است که در چهار هزار و 800 مدرسه تحصیل می کنند.
از این تعداد 400 مدرسه غیر دولتی است.

منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار