فرمانده سپاه کربلای مازندران، از برپایی 18 موکب پذیرایی از زائران اربعین توسط مجموعه نیکوکاران ودستگاه های اجرایی استان در عراق خبرداد.
کد خبر: ۴۹۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 21 September 2017

به گزارش تابناک : سردار محمدحسین بابایی روز چهارشنبه درآیین تکریم سرهنگ داجلیری و معارفه سرهنگ عیسی زاده فرماندهان سابق وجدید سپاه ناحیه آمل گفت: موکب های تعیین شده از مازندران به ازای هر شهرستان یک موکب ودر برخی به صورت تجمعی چند شهرستان اقدام به برپایی موکب ها برای خدمات دهی مطلوب و جمعیت پرشور چندهزار نفری از زائرینی است که برای پیاده روی اربعین به سمت کربلای معلی حرکت می کنند.
وی ازهمکاری خوب مردم متدین ودوستداران اهل بیت(ع) ، صاحبان صنایع و مسئولین ادارات خدمات رسان قدردانی کرد و افرود: بخشی ازامکانات ونیازها شامل وسایل گرمایشی، سرمایشی، تجهیزات چادر، پتو ودیگراقلام مورد نیاز با مشارکت خوب مردم تامین ودرحال انتقال به کشورعراق برای تجهیز موکب می باشد.
فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود دراین آیین به جنابت های چند هفته اخیر در کشتار وحشیانه مردم مسلمان میانمار اشاره وگفت: کشتار مردم میانمار طرح آمریکا است و سال های قبل دستور انتقال مسلمانان از نقاط استراتژیک داده شده بود و آمریکا به دنبال راندن ونسل کشی مسلمانان جهان است.
سردار بابایی، از سکوت مجامع جهانی ومدعیان به ظاهرحقوق بشری نسبت به فجایع کشتار مردم بیگناه میانمار به شدت انتقاد کرد وگفت: انتظار هست که فعالان حقوق بشری وآزادیخواه جهان که نسبت به کشتار بی رحمانه مرد وزن وسالخوردگان میانماری دغدغه وآزرده خاطر شدند، در برابر سکوت غیرانسانی مدعیان دروغین صلح وامنیت جهانی مقابله کنند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران به فراگیر شدن اعزام های کاروان های راهیان نور جوانان ونوجوانان به مناطق جنگی جنوب کشور والگوگیری آن درکشورهای اروپایی اشاره و گفت: امروز زائرانی از اروپا در راهیان نور حضور دارندو زایران زیادی از امریکا و اروپا با پروازهای چارتری علاقمند به شرکت در اربعین حسینی هستند.
** عملکرد گفتاری ورفتاری مسئولان سنجیده باشد
فرمانده سپاه کربلای مازندران دربخش پایانی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از هر فرصت برای ضربه زدن به آرمانهای نظام وانقلاب استفاده می کنند، افزود: با همراهی ودرایت همیشگی مردم ورهبری نظام توطئه های دشمنان به خصوص شیطان بزرگ آمریکا درنطفه خفه شده، اما هوشیاری ودقت کامل در عملکرد گفتاری ورفتاری مسئولان نظام در هر رده مسئولیتی می تواند دشمن را دردستیابی به خواسته شومش ناکام کند.
 در این مراسم سرهنگ 'بهروز عیسی زاده' به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی واز خدمات حدود 2 ساله سرهنگ ' حکمت داجلیری ' فرمانده سابق قدردانی شد.




منبع:ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار