پلیس راه مازندران اعلام کرد به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اجرا می شود.
کد خبر: ۴۹۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 21 September 2017
به گزارش تابناک : براساس اعلام پلیس راه مازندران، تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه تا ۶ صبح روز شنبه اول مهرماه از محورهای" کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد کلیه تریلی ها ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه از این محور ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ساعت یک بامداد همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء ) به صورت یک طرفه است.

در محور "سوادکوه" هم تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.





منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار