مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با تاکید بر ارتقا معیشت بازنشستگان استان، گفت: مشکلات معیشتی بازنشستگان مازندران رفع می‌شود.
کد خبر: ۴۹۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 21 September 2017

به گزارش تابناک : سید علی اصغر محمودی در مراسم تجلیل از بازنشستگان مازندران به تبیین عملکرد این سازمان در سطح کشور و استان به اقدامات مثبت و رو به جلوی دولت یازدهم در این حوزه اشاره کرد و از برنامه‌های آینده این سازمان خبر داد.

وی با اشاره به انتخاب مجدد علی ربیعی به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: این تثبیت مدیریتی با انتخاب مجدد دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی نیز رخ دهد تا شاهد رفع بسیاری از معضلات و مشکلات این حوزه در دولت دوازدهم باشیم.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشور، یعنی از هر دو نفر ایرانی یک نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: باید در جهت به حداقل رساندن دغدغه معیشتی بازنشستگان تلاش کنیم چون این کار انگیزه سایر نیروها را برای خدمت بیشتر فراهم می‌کند.

ربیع فلاح جلودار، تجارب بازنشستگان را گنجینه ای ارزشمند خواند و افزود: یکی از دغدغه‌های مهم این قشر، بیمه و خدمات بهداشتی و درمانی است که با اجرای طرح تحول سلامت گامی بلند برای ارائه خدمات مناسب درمانی و بهداشتی به آحاد جامعه بویژه بازنشستگان برداشته شد.

وی اضافه کرد: تنها در مازندران بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های بهداشت و درمان و ارائه خدمات درمانی هزینه شد.

در پایان این مراسم از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی مازندران تجلیل شد.

 
 
 
 
 
منبع : تیترامروز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار