رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک هم اکنون در محورهای هراز ، سوادکوه و چالوس پر حجم اما روان است .
کد خبر: ۴۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 21 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز شنبه (اول مهر ماه) خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه اول مهرماه در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های‌انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز شنبه اول مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول مهرماه و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ همان روز از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا ساعت یک بامداد و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه اول مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز پنج شنبه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار