فرماندار آمل گفت: اعتبار 110میلیارد ریالی در قالب تسهیلات اشتغال به شهرستان آمل اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 21 September 2017
به گزارش تابناک : سید جعفر رسولی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان آمل بر عزم جدی ادارات این شهرستان برای تحقق، تعهدی که برای ایجادفرصت شغلی در این شهرستان داده بودند، تاکید شد. 
وی با تاکید بر هدف نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و دستورات رئیس دولت به ایجاد فرصت برای اشتغالنیروی انسانی بیکار و کاهش بیکاری، اظهار کرد: مدیران دستگاه ها در واقع کارگزاران نظام و دولت هستند و می بایست تابع سیاست های دولتبوده و در راستای تحقق دستورات دولت، تمامی توان خود را به کار گیرند و از هیچ تلاشیدریغ نکنند. 
معاون استاندار مازندران با اشاره به انتخاب اولویت "اشتغال"برای 57 درصد مردم در نظر سنجی عمومی کشور، مقوله "اشتغال" را حتی از"معیشت" که در رده دوم نظرسنجی قرار گرفت، مهم تر دانست و عنوان کرد: مدیرانیکه اکنون مسئولیت امور را پذیرفته اند، در واقع آمادگی و همسویی خود را با سیاست هایدولت اعلام کرده اند و از این رو می بایست به این اهداف و سیاست ها پایبند باشند وبا اجرای تعهدی که برای تحقق سهم اشتغال زایی از سوی ادارات خود داده اند، می بایستدر جهت شکوفایی و رونق اشتغال که از اهم منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیرخیراندیش و امید آفرین ریاست جمهوری است، مجدانه بکوشند. 
فرماندار آمل با قدردانی از کمک و مساعدت بانک ها برای پرداختتسهیلات اشتغال به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، از آنها خواستتا در پذیرش ضامن از سوی متقاضیان نهایت همکاری را به خرج داده تا اعتباراتی که دراین بخش به شهرستان آمل اختصاص یافته به سهولت محقق گشته تا مشکل بخشی از بیکاران جامعهسریع تر رفع گردد. 
وی همچنین خواستار حمایت بانک ها در بحث تمدید تسهیلات و بهینیاب برای واحدهای فعال شد تا با کمک به این واحدها، اشتغال موجود را حفظ نمایند. 
فرماندار آمل با تاکید بر ظرفیت مناسب صنایع دستی، گردشگری ومشاغل خانگی در تولید اشتغال و همچنین اختصاص اعتبارات و تسهیلات چشم گیر به این بخشاز سوی دولت، از مسئولین اداره کار خواست تا با بکارگیری فارغ التحصیلان این حوزه،صنایع دستی و گردشگری و همچنین مشاغل خانگی را در شهرستان آمل توسعه بخشند. 
وی با اعلام اختصاص اعتبار 110میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالبه شهرستان آمل در سال جاری، از همه دستگاه ها خواست تا با همکاری و ایجاد تحول دربخش تولید اشتغال، زمینه جذب حداکثری این اعتبار را فراهم آورند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار