در این نمایشگاه 20 اثر عکس از سوی باغ موزه دفاع مقدس مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در مناطق مختلف کشور و همچنین عکس سرداران شهید شرق مازندارن در معرض نمایش گذاشته شده است .
کد خبر: ۴۹۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 22 September 2017
به گزارش تابناک مازندران، از امروز همزمان با 31 شهریور سالروز آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس ویژه دفاع مقدس در سالن گالری مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت این اداره افتتاح شد .
 برگزاری نمایشگاه  ویژه دفاع مقدس در شرق مازندارن
یر اساس این گزارش، مسعود فلاح رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اظهارکرد : نمایشگاه عکس ویژه دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت از اول مهر سال جاری به مدت یک هفته برپا است .
 
فلاح گفت : در این نمایشگاه 20 اثر عکس از سوی باغ موزه دفاع مقدس مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در مناطق مختلف کشور و همچنین عکس سرداران شهید شرق مازندارن در معرض نمایش گذاشته شده است .
 
وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج و توسعه ارزش های دفاع مقدس در بین اقشار مختلف مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: هنر به ویژه عکس نقش مهمی در انتقال مفاهیم ارزشی و به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت دارد که این نمایشگاه پذیرای قشرهای مختلف جامعه به ویژ ه نسل جوان در هفته دفاع مقدس خواهد بود.
 
این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی و هنری بصیرت دایر می باشد. از علاقمندان برای بازید از این رویداد فرهنگی و هنری (همه روز از ساعت 8 الی 14 ) دعوت بعمل می آید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار