نماینده بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه سخنرانی رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل آنچنان شعاری، بی‌محتوا و جاهالانه بود، گفت: دود خروج یک‌جانبه از برجام به چشم خود آمریکایی‌ها خواهد رفت.
کد خبر: ۴۹۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 23 September 2017
به گزارش تابناک : ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، این سخنان را بسیار سخیف و بی‌ارزش دانست و اظهار کرد: از فردی که ابتدایی‌ترین اصول دیپلماسی را نیاموخته و الفبای روابط دیپلماتیک را نمی‌داند بیشتر از این انتظاری نمی‌رود.


وی افزود: سخنرانی رییس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل آنچنان شعاری، بی‌محتوا و جاهالانه بود که اثبات می‌کند مذاکره با این شخصیت بی‌خرد اصلا معنا ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: سخنان سخیف ترامپ و نادیده گرفتن واقعیت جمهوری اسلامی توسط وی، عمق بی‌اطلاعی و سطحی‌نگری رییس‌جمهور آمریکا را نشان می‌دهد.

نانواکناری با بیان اینکه تهدیدات ترامپ درمورد خروج آمریکا از برجام مشخص‌کننده میزان جاهلیت رییس‌جمهور آمریکا است، گفت: دود خروج یک‌جانبه از برجام به چشم خود آمریکایی‌ها خواهد رفت.
 

وی در پایان با بیان اینکه برجام قراردادی میان تنها دو کشور نیست و کشورهای ۱+۵ نیز در آن نقش دارند، بیان کرد: خروج آمریکا از برجام تنها باعث حمایت این کشورها از ایران و شکل‌گیری اتحاد آنها علیه ایالات متحده خواهد شد.

 




منبع : تنکابن 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار