ریزش سنگ در جاده هراز همچنان قربانی می گیرد
ریزش سنگ در جاده هراز همچنان ادامه دارد و پشت سر هم قربانی می گیرد . در سالهای گذشته سقوط سنگ در جاده هراز خسارت‌های فراوانی به خودروهای عبوری وارد کرد. شب پیش سقوط دوباره سنگ از کوه بر روی خودروی پراید در جاده هراز ، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
کد خبر: ۵۰۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱ 05 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، پس از این که همین چند روز بیش ریزش سنگ از کوه در جاده هزار منجر به مصدومیت چهار نفر از هموطنان‌مان شد، بار دیگر شب گذشته سقوط سنگ از کوه بر روی خودرو در جاده هراز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
دو کشته و مصدوم در سقوط دوباره سنگ در هراز
بر اساس این گزارش، زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار ان، گفت: ساعت ۲۳:۳۰دیشب ۱۲ مهر ماه خبر حادثه سقوط سنگ از کوه بر روی خودرو به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد که بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گزنک و هلال احمر گزنک به محل حادثه در جاده هراز منطقه شنگلده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک خانم ۲۳ ساله در دم جان باخت و یک خانم ۵۵ ساله مصدوم شد، افزود: مصدوم حادثه با کمک تکنسین‌های اورژانس به درمانگاه گزنک آمل منتقل شد.

جالب این که همین چند روز بیش ریزش سنگ از کوه در جاده هزار منجر به مصدومیت چهار نفر از هموطنان‌مان شد  و در این حادثه به خودروهای پورشه، پراید و نیسان خسارت زیادی وارد شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار