در این نشست موضوع تعیین تکلیف کمیته" مطالعات خاک " و " کمیته بتن و مصالح " مطرح و مقرر گردید که افراد علاوه بر شرایط ثبت نامی ، فاقد آزمایشگاه باشند و اعضا از میان لیست ثبت نامی و توسط هیأت رئیسه دفاتر نمایندگی تعیین گردند .
کد خبر: ۵۰۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲ 10 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، نودو سومین جلسه هیأت مدیره سازمان روز شنبه 15 مهرماه در محل سازمان برگزار و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد :
 
برگزاری نود و سومین جلسه هیأت مدیره  نظام مهندسی مازندران

1- موضوع انتخاب کاندیداهای بازرسی سازمان مطرح و مقرر گردید که اعضای هیأت مدیره تا دوشنبه مورخ 17/7/96 کاندیداهای پیشنهادی خود را جهت تطبیق با شرایط به دبیر سازمان معرفی نمایند تا در جلسه آینده هیأت مدیره از میان نفرات پیشنهادی واجد شرایط ، کاندیداها جهت معرفی به مجمع عمومی انتخاب شوند .


2- موضوع برگزاری کنفرانس تخصصی صنعت ساختمان در خاورمیانه ، مطرح و با برگزاری تا سقف چهل میلیون تومان موافقت گردید .


3- موضوعات خدمات مهندسی مطرح گردید .


4- موضوع تعیین کمک هزینه سفر اعضای سازمان در نمایشگاههای صنعت ساختمان مطرح که مقرر گردید برای حضور در نمایشگاه Big 5 در کشور امارات به تعداد چهار صد نفر و هر نفر پانصد هزار تومان و برای حضور در سایر نمایشگاهها به تعداد صد نفر و هر نفر پانصد هزار تومان تا پایان سال 96 اختصاص یابد .


5- موضوع تعیین تکلیف کمیته" مطالعات خاک " و " کمیته بتن و مصالح " مطرح و مقرر گردید که افراد علاوه بر شرایط ثبت نامی ، فاقد آزمایشگاه باشند و اعضا از میان لیست ثبت نامی و توسط هیأت رئیسه دفاتر نمایندگی تعیین گردند .


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار