مدیر حج و زیارت مازندران گفت: تاکنون پنج هزار و 550 نفر از زائران گلستان و مازندران برای دریافت ویزای اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند.
کد خبر: ۵۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 10 October 2017
به گزارش تابناک : حبیب الله ساداتی صبح سه شنبه در بازدید مسئولان از کنسولگری موقت عراق در ساری درباره صدور ویزا برای زائرین مازندرانی و گلستانی اظهار داشت: تاکنون پنج هزار و 550 زائر از استانهای گلستان و مازندران در سامانه سماح ثبت نام کردند و با پیگیری صورت گرفته دو هزار و 691 ویزا صادر شده که هزار و 797 مورد آن برای زائرین مازندران و 794 مورد آن مربوط به زائرین گلستان است . 
ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز ضمن ابراز رضایت از روند صدور ویزا در دفتر کنسولگری موقت عراق در ساری گفت: الحمدلله صدور ویزا با سرعت و نظم بسیار خوبی در حال انجام است و امیدوارم مردم علوی و ولایتمدار مازندران بار دیگر با حضور پرشور در حماسه عظیم اربعین حسینی شور و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان کربلا امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش به نمایش بگذارند . 
فلاح جلودار از حضور 43 هزار مازندرانی در زیارت اربعین حسینی در سال گذشته خبر داد و گفت : انتظار می رود امسال نیز قریب 50 هزار نفر زائر از استان مازندران عازم نجف و کربلا شوند و در همایش بین المللی اربعین شرکت کنند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار