جاده هراز برای انجام عملیات راهسازی و راهداری در هیجدهمین روزمهرماه بسته شد.
کد خبر: ۵۰۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 10 October 2017
به گزارش تابناک : محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات اصلاح شیب شیروانی راه در محدوده پیچ ابتهاج، کیلومتر ۸۵ تا ۸۶ این محور امروز سه شنبه ۱۸ مهرماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ بسته شد.
وی افزود: جاده هراز روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ هر هفته به دلیل انجام عملیات در صورت فراهم بودن شرایط جوی محور هراز از ابتدای پیچ ابتهاج بسته است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در مورد تردد در محور‌های مواصلاتی جایگزین، گفت: محور‌های جایگزین برای تردد سوادکوه و چالوس است.
هاشمی با اشاره به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ برای اطلاع رسانی به مسافران از وضعیت راه‌های استان مازندران، از رانندگان وسایل نقلیه خواست در ایام انسداد این محور ضمن رعایت کلیه نکات ایمنی و با احتیاط از طریق دیگر راه‌های ارتباطی استان تردد کنند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران نیز اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، ترافیک امروز سه شنبه ۱۸ مهرماه در محور‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.
مازندران با دارا بودن سه محورشریانی با پایتخت کشور از جمله استان‌هایی است که راه‌های ارتباطی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
 




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار