پیرفلک دبیر برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از کشف حدود ۱۷۰ کیلوگرم ماهیان خاویاری ۶ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: متخلفان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۵۰۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 10 October 2017

به گزارش تابناک : وی از تشکیل کارگروه شیلاتی مبارزه با قاچاق ماهیان خاویاری در بابلسر خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این کارگروه ایجاد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای حفظ و نگهداری از دریای خزر است.


دبیر برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: اعمال قوانین و مجازات در برخورد با متخلفان مانند قاچاقچیان و صیادان غیرمجاز با همکاری دستگاه‌های مسئول، ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر بین سازمان‌ها و دستگاه‌هایی که در حوزه دریا و هماهنگی در حوزه قضایی از تصمیمات اتخاذ شده در این کارگروه است.


پیرفلک از تشکیل بانک اطلاعاتی خبر داد و افزود: افرادی که در بخش‌های مختلف تفریحی، توریستی، ورزشی، صیادی، حمل بار و یا مسافر فعالیت دارند باید در مرحله صدور مجوز یا تمدید اعتبار، شناسایی و ساماندهی شوند.


وی گفت: باید هماهنگی‌هایی بین دستگاه‌های مرتبط انجام تا افرادی که در مدت فعالیت با مجوز مرتکب تخلفی شده اند، پروانه تردد و اعتبارشان تمدید نشود.






منبع : شمال نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار