رضوانی گفت که برای مرمت جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .
کد خبر: ۵۰۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 10 October 2017

به گزارش خبرنگارایرنا،ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر یکی از ورزشگاه های چند منظوره دراین شهر با ظرفیت اسمی حدود 15 هزار تماشاگردردهه 40 حدود نیم قرن پیش ساخته شد.
تاکنون تمام ظرفیت این ورزشگاه در بازی خانگی نساجی قائمشهر پربود و تعداد زیادی از تماشاگران موفق به حضوردرورزشگاه نمی شوند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر پلمپ نیمی از جایگاه ورزشگاه شهید وطنی را در آستانه دیدار نساجی این شهر با شهرداری تبریز در هفته هشتم رقابت های لیگ یک را فرسودگی و احتمال تخریب جایگاه اعلام کرد.
غلامرضا رضوانی در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : براساس گزارش معاونت فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان به دلیل فرسودگی و احتمال ریزش جایگاه فلزی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر این بخش بر روی تماشاگران بسته است.
وی اضافه کرد : برای نیم دیگر ورزشگاه که حدود 7 هزار نفر ظرفیت دارد، مشکلی برای نشستن تماشاگران ندارد.
** اعتبار20 میلیاردریالی برای مرمت ورزشگاه
رضوانی گفت که برای مرمت جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است .
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر افزود : با وجود درخواست مکرر و پیگیری مسوولان استانی به دلیل محدودیت مالی این اعتبار اختصاص نیافت و تا پیش از مرمت باید این بخش از جایگاه تماشاگران تعطیل شود.
** پلمپ جایگاه با مصوبه شورای تامین
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت که تاکنون هیچ تصمیمی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران و یا هیات فوتبال استان مبنی برپلمپ بخش فلزی جایگاه این ورشگاه اتخاذ نشده است.
غلامرضا بهروان درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: به نظرمی رسد شورای تامین شهرستان قائمشهر تصمیم به پلمپ و حصارکشی این بخش کرده و باید مدیریت شود تا برای تعداد زیاد تماشاگران مشکلی ایجاد نشود.
نساجی قائمشهر به همراه خونه به خونه بابل 2 نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان هستند که نساجی در 7 بازی با 13 امتیاز در رده سوم و خونه به خونه به همین تعداد بازی و 11 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
نساجی امروز با شهرداری تبریز در قائمشهر و خونه به خونه با بادران تهران در پایتخت به میدان می روند.
اگرچه دیدار خانگی خونه به خونه به صورت مستقیم از شبکه استانی طبرستان برای علاقه مندان این تیم پخش می شود، ولی این بذل توجه رسانه ملی به جز در دیدارهای شهرآورد تاکنون نصیب نساجی قائمشهر نشده است.
مسوولان باشگاه نساجی قائمشهر نیز تاکنون از پخش نشدن دیدار خانگی این تیم که طبق نظرسنجی رسانه ملی دومین تیم محبوب لیگ یک در کشور است، اظهار بی اطلاعی کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار