به کودکان خود آموزش دهید تا حداقل یک ساعت در روز ورزش کنند و به آنها برای این کار انگیزه بدهید.
کد خبر: ۵۰۶۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 11 October 2017
به گزارش تابناک : برخی از کودکان به ورزش علاقه دارند و فعالیت هم می کنند اما برخی دیگر به تشویق و انگیزه برای ورزش کردن نیاز دارند.

بر اساس این خبر، والدین می‌توانند به روش‌های زیر در کودکان انگیزه ایجاد کنند:

۱. یک دلیل برای ورزش پیدا کنید: با کودک خود صحبت کنید و او را از فواید ورزش آگاه کنید. بگویید که دلایل خاصی برای نیاز به ورزش دارد. از فرزند خود بخواهید که هدف خود را تجسم کند و به همان سو حرکت کند.

۲. هدف گذاری کنید: از هدف‌های کوچک آغاز کنید و به فرزند خود یاد بدهید که بر روی هدف خود تمرکز نماید. هدف‌های کوچک می‌تواند به کودکان کمک کند.

۳. فعالیت و جنب و جوش را افزایش دهید: در طول روز بیشتر با فرزند خود فعالیت داشته باشید. در خانه فعالیت کنید و یک جا ننشینید. فرزند خود را به پیاده روی ببرید و به او آموزش دهید که فعال باشد.

۴. تنوع ایجاد کنید: در حالی که ورزش خاصی را مرتب انجام دهید خسته کننده می‌شود. فعالیت‌های مختلف از جمله پیاده روی، دوچرخه‌سواری، شنا، دویدن را تست کنید و تغییر ایجاد کنید.

۵. انتظارات را واقع بینانه کنید: سعی کنید انتظارات شما قابل دسترس باشد. زمان می‌برد تا بدن کودکان آمادگی لازم را پیدا کند. مراقب سلامت فرزند خود باشید و فعالیت‌هایی را انتخاب کنید که با توانایی‌های او مطابق باشد.





منبع : ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار