استاندار مازندران با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که مشکلات استان را حل و فصل کنیم، با خنده گفت: چهار سال دیگر در استان می‌مانم.‌
کد خبر: ۵۰۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 11 October 2017

به گزارش تابناک : ربیع فلاح‌جلودار در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در ارتباط با صادرات مرکبات استان، اظهار کرد: اگر قرار است صادرات اتفاق افتاد، مسائل درون سازمان ارگان‌های دولتی حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها برای توسعه صادرات به خوبی استفاده کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه میزان تولیدات استان و شبکه توزیع مشخص شود، گفت: میزان صادرات به صورت شفاف باید اعلام شود.

این مسؤول ادامه داد: برای توسعه صادرات انتظار داریم که از وضعیت موجود در استان در حد امکان استفاده کنیم.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه سال گذشته وضعیت مرکبات چندان مناسب نبود، افزود: در سال جاری اگر قرار است که از منافع استان در حوزه کشاورزی پیگیری کنیم باید اطلاعات درست و مناسبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ابهامات مربوط به بحث صادرات برداشته شود تا بتوانیم اعتبارات مناسبی از این بخش دریافت کنیم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه باید تلاش کنیم که مشکلات و موانع را در استان برداریم، با خنده گفت: چهار سال دیگر در استان می‌مانیم.

این اظهارت استاندار موجب خنده حضار در جلسه که مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هم بودند را به دنبال داشت.  

پ ن : به نظر نمی رسد که چنین حرفی از استاندار مازندران آن هم در شرایطی به این دشواری فقط محض شوخی بیان شده باشد، گویا فلاح رایزنی های خود را کرده و لابی های خود را انجام داده است. تنها در این شرایط است که فلاح می تواند با کمی شوخ طبعی خبر از پشت پرده انتخاب استاندار بدهد.






منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار