تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و فردا از این محور ممنوع است.
کد خبر: ۵۰۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲ 12 October 2017
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز شنبه (۲۲ مهر ماه) خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۲۲ مهر ماه در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.
 
 
وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۲ مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
 
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر فردا جمعه ۲۱ مهرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
 
 
سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز و فردا از این محور ممنوع است.
 
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
 
سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار